Wycieczka klas 8

Dnia 1 i 2 czerwca odbyła się wycieczka klas 8 na Ziemię Kielecką. 1 czerwca o godzinie 9 wyruszyliśmy spod naszej szkoły do Parku Etnograficznego w Tokarni, gdzie czekały na nas atrakcje zorganizowane na Dzień Dziecka.

Razem z przewodnikiem zwiedzaliśmy i poznawaliśmy historie wiekowych budynków znajdujących się na terenie Parku. Następnie udaliśmy się do zamku w Chęcinach. Na miejscu mogliśmy namacalnie zobaczyć ruiny tamtejszego zamku oraz skarbiec. Mogliśmy również wejść na wieżę widokową, a stamtąd podziwiać zapierający dech w piersiach widok. Po południu zameldowaliśmy się w Ośrodku Wczasowym Wierna, gdzie mieliśmy czas odpocząć i rozpakować swoje bagaże. Na stołówce zjedliśmy obiado-kolację. Wieczorem spędziliśmy czas na świeżym powietrzu przy muzyce, wspólnie grając w piłkę i karty. Następnie wraz z naszymi opiekunami przygotowaliśmy ognisko i spędziliśmy czas wszyscy razem. Po ognisku tańczyliśmy belgijkę i bardzo dobrze się bawiliśmy. Tak zakończył się pierwszy dzień świetnej wycieczki. Następnego dnia po porannej pobudce poszliśmy zapakować bagaże do autokaru. Następnie zjedliśmy śniadanie w formie stołu szwedzkiego. Po śniadaniu pojechaliśmy na zwiedzanie Jaskini na Kadzielni wraz z przewodnikami. Podczas zwiedzania mieliśmy okazję zobaczyć i poznać historię trzech połączonych ze sobą jaskiń. Przed południem spacerkiem przeszliśmy przez deptak – główną ulicą miasta. Po dotarciu do Rynku każdy mógł  coś przekąsić lub spędzić czas na lodach.  Był to już nasz ostatni punkt wycieczki. Podróż minęła bardzo przyjemnie, po południu dojechaliśmy pod szkołę w Modlnicy. Podczas wycieczki uśmiech praktycznie nie schodził nam z twarzy. Mimo krótkiego pobytu mogliśmy lepiej się poznać i spędzić ze sobą więcej czasu. Na pewno długo będziemy o niej pamiętać.