Szanowni Państwo,
od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie w ramach programu „Dobry Start 300+” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Dotychczas obsługę wniosków i wypłatę tego świadczenia realizowały ośrodki pomocy społecznej.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. tylko drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu następujących kanałów:
- portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- bankowości elektronicznej,
- portalu empatia.mpips.gov.pl.
Świadczenie będzie wypłacane wyłącznie na konto bankowe wskazane we wniosku.
Zwracam się do Państwa z prośbą o przekazanie informacji o zmianie instytucji, która od 1 lipca br. przejmie realizację obsługi wniosków z tego zakresu, podczas ostatnich spotkań z uczniami i ich rodzicami na zakończenie roku szkolnego.
Więcej informacji na temat obsługi programu ”Dobry Start” oraz o obowiązujących zmianach beneficjenci świadczenia znajdą na naszej stronie internetowej www.zus.pl